Gzmsydr kuzu ilk gebeliğim boş keseydi kürtaj oldum ilk ayda hamile kalmıştım sonra ağustosta ovulasyonla kaldım kimyasal yaşadım dünde gene ovulasyon sipariş verdim gelmeden yumurtlamayıda kaçırmayı ıstemıyorum ay ben bugunu felan değerlendırım dünü degerlendırmıştım içime doğdu sanırım 😁