Mom18_ seni korkutmak istemiyorum eltim 6,5 aylık hamileyken iç çamaşırına bulaşıcak kadar kanama oldu başta bişey olmaz falan dedik sonra götürdük hastaneye senin bebişinden uzak olsun içerde kanama alanı olmuş erken doğum riski oldu kız bi hafta yattı geçti şükür şimdi bebişimiz doğmuş 2aylık maşallah turp gibi ama risk olmuştu şansa bırakma git