Stella_ Kızlar 13+1 de ikili tarama için kontrole gittim ama bebek çok hareketliydi hiç bi yerini göremedim net olarak doktor ben görüyorum falan dedi cinsiyeti de söyledi hatta erkek diye ama ben hep kız hissediyordum hala öyle hissediyorum. Aynı gün başka doktora da gittim o da büyük ihtimal erkek dedi ama ilk 3 ayda yanılabiliriz dedi. Sizce kesin midir cinsiyeti ? Anneler hisseder derler hissettiğiniz cinsiyetten farklısı oldu mu sizde ?
Aturkk Stella_ bende hep erkek hissettim 25 haftalık oldum halada erkek hissediyorum ama kızım olacak😍😀😀
Eloo https://www.resimag.com/i/44ae9d273d0 Bende 12 haftalık oldum iki hafta sonra allahın izniyle belli olur acaba kızmı erkek mi olucak tahmin alabilir miyim sizde ☺️
Efesevim İnstagramda adım adım annelik var oraya gönderin ultrason resmini kadın tahmin ediyor ve doğru çıkıyo bi deneyin derim