ekara ben de karnım belirginleşmeye başladığımdan beri yaklaşık 3. Ayın ortası - 4. Aydan itibaren her banyodan çıktıktan sonra mustela krem ve Hindistan cevizi yağı kullandım . Bugün itibariyle 37. Haftaya girdim . Hiç çatlağım yok . Bir de bol su içmek .hamileliğin başından beri 3 litreye yakın su içtim doktorumun tavsiyesiyle. Su gerçekten içten takviye vücuda her konuda . Cildi gerip kurutmuyor . Yumuşak tutuyor, ödem tutmuyor . Doğum olacak herkese şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum . Rabbim sağ Salim kurtarsın hepimizi 😌