Fdm_nuur98 Belki saçma gelicek ama bn heyecan ile bebeğimin kilo ve boyunu sormayı unuttum doktr çok iyi dedi sekretere bsyler dedi ama anlamdm Kağıtlarda tek tek nete de bakmadım acaba boy ve kilo ne olarak yazılıyor kağıtta bilginiz varmı 😊😊❣️ geri dönüş için şimdiden teşekkür ederim ❤️
haticeD08 Fdm_nuur98 Canım kilo EFW olarak yazıyor. Boyu da FL değerini yaklaşık 7 ile çarparak buluyorlar. Ama FL mm olarak ölçülüyor cm’ye çevirmen gerek o değerlere bak elinde kağıt varsa.