cennet_aka27
Dilaracicek kizlar nasipse ben ocakda 3. Sezeryanimi olacağım hic korkulacak bi durum yok bende hic istemeyerek zorunlu sezeryan oldum ama korkmayin sadece dogum sonrasi yaninizada destek olacak birilerinin olmasi şart 10 güne kadar acilar sürüyor ama o cok acili zamanlar ilk 4 gün sonra yavas yavas toparlaniyorsunuz hayirli doğumlar