FeriDee devlet hastanesinden memnunmusunuz ve hangi doktora görünüyorsunuz. Başından beri memorial ülkü aksoya gidiyorum ama doğum çok pahalı 3200 den başlıyor 4000 ne kadar yolu var yani, birde bu aralar Bağkur yatıramıyorum devlete mecburum yani iyi bir doktor arayışındayım