ftscebeci71 şimdi bende gunde ara ara kasınıyotum ya kolum ya bacagım ya elımın ıcı de:/ ama ben ılk düşüğüm var diye okadar efamlandım ki herseye,ben birde sağlıkcıyım en ufak bir seyde hastaneye gittim:/ sımdı kendimi kandırıyormuyum diyede kızıyorum, karacıger enzımlerıne baktır alt ast yüksek mi diye... ama bunu herhangi bir acil kadın doğuma gidersen bakarlar, Neden illaki özel diye tutturmuslar ki? Ve sunu dıyım bebeğin kilosuna asla takılma gayet iyi bir kiloda. Ben hamile kaldığımdan bu forumda hiç kiloya takılmadım doktor haftasına göre geri demedikce yarın sen kesinlikle bir testini yaptır..