Mrv_ycgl yok benim bebeğim ters pozisyon Du dönmedi o yüzden sezeryan oldum. Ama doktor bana hiç bebeğin kafası 2 hafta önce normal doğuma engel demedi sormuştum. Aslında tam tersi duymuştum doğru mu bilmiyorum ama kafası büyükse açılma daha çok olacağından daha kolay doğum olurmuş. Kendinizi normal doğuma hazırlayın korkmayın inanın minicik kafaları öyle usg de dedikleri gibi değil 😊