Aysglbzdmr yıllardır aklımda olan bir isimdi ama eşim net değildi o yüzden ortak karar vereceğimiz bir isim olsun dedim çok isim düşündük ama içimde kalacaktı çok şükür zamanla ısındı benden bile daha çok sevdi ismi 😂 isim konusugerçekten zor bana özellikle de kız ismi daha zor geliyor 😂 inşallah gönlünüz ısınır birine hayırlısı olsun 😊