Gnc553
38+3 hafta hamileyim bugün ki kontrolde nst kağıdı 20 dakika çekilmesine rağmen baya yüksekti ama suyum iyimiş karnım taş gibi şu an sırtıma belime vuruyor iki bacağımın yanları ağrıyor bıçak saplanıyor sanki ne zaman doğum olur acaba şimdi gitsem hastaneye suni sancı mı verirler acaba