Fasulyeveannesiii sdkaturhan ebebekten nuna (Sena )marka aldım görüntüsü ve kalitesi çok güzel kesinlikle tavsiye ederim 👍🏻Siyah renk 👍🏻 Fiyat olarak da orta halli
duygudorukbade Pierre cardin abimiz kullandı şimdi kızım kullanıcam 4 yıl olucak alınali gayet saglam