Hamişler ben 22 haftalik hamileyim ama bi sorunum var basur kan ilacı da kullandığım için gep kabiz im ama Makatim basur dan dolayi hep kanadır bugün durduk yere kan gelemeye başladı çok korkuyrm netten arastrdm kolon kanseri yazıyor hersey Allahtan tabi ama ne bilim çok korktm hakkınızı helal edin bana bu durumumu paylaştığım için