antigone Dün gece suyum geldi arkadaşlar.22+5 gebelik haftasındayım.Hastaneye yatışım yapıldı,zaten serklajlıydım ,açılma yok dikiş sağlam,ancak suyum bi hayli azaldı.benzer olayı yaşayan yada bu aylarda doğum yapmak zorunda kalan oldumu?Bebeğimin kilosu 620 gr.Amniyon sıvısı bazen kendini yineleyebiliyormuş.Dualarınızı eksik etmeyin🙏🏻@
Handaan antigone geçmiş olsun hergun elinizi karnınıza koyup 1 tesbih Yâ musavvir 1 tesbih Yâ hâfız çekin inşaAllah sorun kalmaz
Ceyda51 antigone bol su havuç suyu ve armut yiyin bol bol benim suyum öyle arttı çok geçmiş olsun 🙏🏻 Allah şifa versin
Seda_123 antigone Havuç suyu iç canım suyu fazlalaştırıyor ve armut ye suyu dengede tutuyor ben hamileligimden beri armut yiyorum canım istediği için meğer faydalıymis yeni öğrendim
Aysenur9689 antigone allah yardımcınız olsun. Meleğinizi size bağışlasın sağlıkla kucaklayın inşallah
DilekH antigone canım benim öncelikle Rabbim hayırlısı neyse onu versin inşaAllah bir tanıdığımın suyu çok azalmıştı bol bol havuç suyu içti elhamdulillah sonrasında herşey düzeldi inşaAllah seninde güzel haberlerini alırız 🤲
Funday35 antigone Rabbim şifa versin ALLAH yardımcınız olsun yavrunuzu vakti gelince sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşaALLAH 🙏