ag1111 Yok ben öyle yaşamıyorum ben de lekelenme oluyor Bayadır olmuyordu aslında kabız olunca oluyor nedense 7/8 haftalıkken oluyordu bayadır yoktu 15 haftalığım bugun yine kabız olmuşum ondan mı bilemedim peçeteye kan geldi anlamıyorum niye böyle daha önce doktor bişey yok dedi şimdi niye böyle oluyor tedirgin oldum kontrolümde haftaya bende alaturka kullanıyorum acaba ondan mı diyorum birde kan sulandırıcı kullanıyorum kafam çok karıştı