yagmur_annesi Merhaba, sadece pijama takımı koyduysanız eğer, en az bir tane de gecelik-sabahlık takımı koymanızı öneririm. Hem sezaryen ihtimaline karşı hem de sık sık alttan muayene olacağınız için pijama altı giy çıkar zor olabilir. Hayırlı doğumlar.