arastirmacianne Eaa_00 ya bende merak ediyorum.Kimisi bebek doğduğunda gazlı olur diyorlar 🙄Bilen varsa bende öğrenmek isterim 😌
Badevehande Bende çok yerim midem alıştı adanalıyım😂 ama bazen ishal yapıyor sabah akşam çok yediğimde
Espo Bende deli gbi acı yiyorum yeme diolar arkadaşlar ben sanki sadce acı aşeriyomuşum gbi yiyorum bebegi zararı olmaz inşllah 😞😞🙏🙏
So9181 Eaa_00 ben ilk bebeğimde çok acı yedim hatta deli gibi turşu yiyordum ekmek arası acı biber turşusu yediğimi bilirim 😄 çok şükür bebeğim sağlıklı bir etkisi olmadı bebeğime. Ama doğduktan sonra ilk 6 ay yiyemiyorum süte geçiyor
Mkblgrlyn Eaa_00 mide yanmasi yapabiliyor ya ondan yenilmemesi daha iyi sanirim . Ama bende her gun olmasada 2 haftada 3 kez falan yiyorumdr