Kmndas ben de 7+4 . En son 4 ekimde beta yaptrdım 7400cıvarı cıktı. Beta cok önemlı dgl dıyorlar kese gözuktukten sonra . Betası 10 bin 20bin olanlarında bos gebelıkle baglantısı olabılırmıs içini ferah tut dua et. Ben de hep agladım degerlerım az dıye. Dua edıyrm umarım kalp atıslarını duyarız canını sıkma . Eğer olmazsa da Allahtan geldı dıyıp tevekkül et. Veren de Allah alan da.