Tutku92 Kızlar, 10 haftalık hamileyim. 3. hamileliyim. Hiç sağlıkla doğurmak nasip olmadı. Allah nasip ederse bunu kucağıma almak istiyorum. Ama feci grip oldum. Ne yapmam gerekiyor? Ne yiyip içmem gerek çabuk atlatmam için?
Hatice_mustafa Tutku92 Limon Nar Balla limonu karıştır sıcak su ekle iç ben yeni atlattım geçmiş olsun canim bu zamanlarda salgin var malesef
Kizkalesi Tutku92 doktora git canım bazı bitkisel şeyler de düşüğe sebep oluyor doktoruna danışmadan bişey içme. Bana nanelimon içme demişlerdi grip gebelik de normal birşey belkide alerjidir bilemezsin öcce bir doktora git.
Aynur63 Tutku92 cnm limon sık içine soda ve biraz tuz koy karıştır iç birde burnuna tuzlu su çek gerçekten işe yarıyor bunlar
Real Tutku92 bitki çayı icmeyin sakin .sirkenin iyi geldiğini duymuştum çalkalayın tükürün boğaza etki eder .
Hatice_mustafa Tutku92 Ben 2 kavanoz bal bitirdim tabi ki organik ama bana bişey olmadı ama hatta balım bitiyor eşim birtane daha sipariş verecek duymadım böyle birşey
Tutku92 Kizkalesi sağlık ocağına gideyim yarın o zaman. Çok panik oldum. Teşekkür ederim yazan her kese. Ne yapacağımı bilemedim bir türlü. Çaresiz kaldım
Kizkalesi Tutku92 stres olacak bieşy yok ben hiçbirşey kullanmadım grip olduğumda daha doğrusu girip sandım hastaneye gittim alerjiymiş bir hap verdi iki güne geçti