ebusss07 mugge123 son haftalarda erken doğuma neden olabiliyor diye biliyorum sarsıntı oluyor ya ilk aylar için bir şey duymadım X ray lr dan geçmemiz gerekiyor ama havalimanında nasıl oluyor bilmiyorum
isimsizbebek mugge123 3 aylıkken falanbi bindim sıkıntı olmaz merak etmeyin heyecan yapmayın sakin olun
Pcoslubiranne mugge123 hayir zararli degil 7 haftalikken gittim geldim iki kere cihazlardan da gecebilirsiniz hic bir sikinti olmaz.Doktorum demisti.
isimsizbebek ebusss07 hamileyim diyince geçirmiyorlar zaten mutlaka söyleyin geçmeyin ona göre davranıyorlar
Balkizinanesi ebusss07 bende bi ay önce uçağa bindim xray dan geçmedim elle kontrol edildidim baya detaylı araştırıyorlar sadce
isimsizbebek Mrv_ycgl etraftaki insanlar geçme diyor bende geçmiyorum hiçbir yerde sıkıntı yaşamadım havalimanı dahil her gittiğim yerde normal karşıladılar geçirmediler😀 önlem amaçlı olsun diyelim
Denizbozok Onlar xray değil ki metal arayan cihazlar geçseniz de sorun olmuyor diye açıklama yapan kadın doğumcular var örneğin Banu Çiftçi nin açıklamasını izleyebilirsiniz
Banu_ayaz Bir cep telefonu kadar radyasyon yayiyor ama ben öğrendigimden beri gecmiyorum acikcasi siz bilirsiniz ama havalimaninda da kabinler oluyor orada arama yapiyorlar yine bir risk yoksa ucak yolcugu da yapabilirsiniz
espalp mugge123 ben 5 haftalık binmiştim. Hamile olduğunuzu söylerseniz sizi başka yerden geçirip elle arıyorlar. Benim midem çok bulanmıştı uçakta tek sorunum o olmuştu😂
ballicoreklerim mugge123 çantalarımızı geçirdiğimiz kapalı alan x ray arkadaşlar kapı dam geçtiğimiz şey metal Kapı dedektörü bi zararı Yok devamlı geçemediğimiz icin ama uzak yolculuğu icin son iki ay önerilmiyor diye biliyorum doktorunuza danışın
Busraae mugge123 bisey olmaz canım bende ilk 3 ay cok bindim doktoruma da sormustum bi sıkıntı olmaz demişti. Bide havaalanındaki xray cihazlarından bisey olmuyor rahatlıkla gecebilirsin hamileleri de düşünerek yapmıslar zaten zararı yok
Tazeanne0134 mugge123 yok tatlım bişe yapmaz hamileyim dersin zaten seni güvenlik görevlileri arıyor bende 5 haftalıkken ve 15 haftalıkken gittim adanaya ve kasımda gidecem inşallah o zamanda 7 aylık hamile olacam
Meltemmy mugge123 bende 7 haftalıkken uçak yolculuğu yaptım. Öncesinde doktoruma sormuştum bir zararı var mı diye. Yok ama x ray cihazından geçme demişti. Çünkü havalimanlarındaki çok kuvvetli oluyormuş. Bana kaşe imzalı hamile xeay den geçemez diye kağıt vermişti. Kağıdı görevlilere gösterdim. El ile üstümü aramışlardı. Sende bir doktoruna danış istersen
Ohatice Peki bişey soracağım hamileyim deyince belge falan istemiyorlar değil mi? Öyle bişey duymuştum doktordan bilebilirsin diye bir yazı isterler mi bende perşembe bineceğim hamileyim derim şimdi yazı yok diye almazlar falan sınavım var gidemezsem çok kötü olur 😑