Yhyh35 Nisa-Nur ben ayrıntılı ultrasona gittim hiçbir bilgi verilmiyor sanki onların çocuğu ben orada taşıyıcım ağız bile açtırmıyorlar ultrason sırasında çok ağlamıştım o gün bence gitmeyin
Ssraa Allah düşürmesin desem linç yer miyim😊 hamileliğimde merdivenden düştüm aciline gittim, gitmez olaydım. Orada öyle bir psikoloji yaratıyorlar ki saatlerce ağladım. Hapishanede gibiydim. Oradan gataya geçtim ve çok iyi insanlarla karşılaştım. Düşünürsen tavsiye ederim
Nisa-Nur Ssraa inşallah ya zaten polikinlik koridorlarında kolruklara gebeler yerine erkekler oturuyor sıra gelmek bilmiyor randevulu bile olsak doktorlar da biraz ilgisiz değiştircem hemen hastaneyi
Ryhnylmz Ssraa tamam kuzum sağolasın en azından ani bi şey olursa Allah göstermesin oraya giderim evim de yakın sayılır oraya