Gulcezeren 17+1 deyiz ve bir oğlum olucak şu sıralar içimde kıpırtılar oluyor ve bu beni heyecanlandırıyor geceleri bile uykudan uyanıyorum acaba bebekten mi kaynaklanıyor yoksa başka birşey mi bu haftalarda hareketlerini hissetmek mümkün mü sizcee???
Meleksadiii Gulcezeren ikinci hamileliğin değilse hissetmen çok zor kuzum 20 21 haftadan itibaren hissedersin
Demirleblebi Gulcezeren benim ilk gebeliğim ve 17. Haftada hissettim. Bu durum kişiden kişiye değişiyor sanırım bebek hareketli ise ve iç karın çok geniş değilse daha çabuk hissediliyor. Kuzenim hamile benimle eş zamanlı o 22’den sonra hissetti.
Mlsldy Bende 17 haftalık hamileyim dün bugun ufak ufak kıpırtılar hissdiyorum sanki pıt pıt böyle biri karnıma kasıklarıma dokunuyormuş gibi oluyor özellikle sırt üstü yattığımda ama gaz mı bebek mi bilemedim hatta gaz olabilir diye düşündüm😶 doktorum da 20. Haftada hissedebilirsin demişti acaba hissediyorum da gaza mı yoruyorum diye düşünmüyor değilim🙈 ilk gebeliğim benimde😊
Gulcezeren Mlsldy Aynen benim doktorumda 20.ci haftalarda hissedebileceğimi söyledi bende gaz olabilir mi acaba diye düşündüm ama bence bebek ben öyle hissediyorum çok tatlışş kıpırtılar çünkü 🤪🤪
Deletedmom0810 Gulcezeren ilk olarak 17. Haftalarda hissedilmeye başladığını okumuştum 🙏🏻💕 ne güzel bir duygudur 👼🏼
ikincibebek2 Gulcezeren eşimin nenesi erkek bebek erken oynar derdi demek ki doğruymuş 😊 tabi nenemizin 5 kızı var en son 1 oglu olmuş ama çok emin konuştu 😄
Gulcezeren ikincibebek2 Evet erkek çocukları kıza göre daha hareketli oluyormuş bende çevremden bu şekil söylemler duyuyorum😌
Mlsldy Gulcezeren inşallah bebektir bir kaç haftaya kesinleştirirz daha da hareketlendikçe bebeklerimiz🤭 o zaman deriz 17. Haftada hissettiklerimiz bebekmiş diye inşallah🤭🥳
Demirleblebi Gulcezeren hiç ilgisi yok. Benim kızım olacak ve 24. Haftadan beri 7. Kez pozisyon değiştiriyor düşünün artık. Hemen her gece ayakları başka yeri tekmeliyor. 😂