gurcem 26.hafta merhaba 🤩 bol öksürüklü ,sıfır uykulu , kabızlık desen hıc saymıyorum ılacsız yapamıyoruz 😔 mıde yanmamız ıstıframız cabası😂 bende anlıcanız ne ararsanız var 🥰 ya sizde ?
KucukAnne538 gurcem Biz daha üzümüz 8+3 😍 sanırım yavaş yavaş bizim de mide bulantılarımız başlıyor🙄😂
Sedos2020 gurcem biz daha minnağiz yeni üzüm tanesi oldukk iştahsızlık var sabahları az bişe bulantı var😊
gurcem KucukAnne538 ahh kuzum ınsallah bızımki gıbı kotu gecmez ben dort aylık olana kadar kustm hı hıc kusmayanda var tabi aman ınsallah sen onlardan olursun😂
KucukAnne538 gurcem kime sorsam çekeceksin bu bulantilari çabalama bosuna dediler bekliyoruz bakalım yapı olarak da pek hassas değilim belki sakin sakin geçer diye de düşünmüyorum değil😂
Sedos2020 gurcem hiç kusmadim şimdiye kadar midem bazen bulanıyor sabahları ama kusturacak derecede degill😊teşekkür ederim bu arada ..❤️
Brcn406 Biz de 13. Haftadyz soğan olduk😍 Başlarda benim de çok midem bulandı 11. Haftadan sonra kesildi gibi ama kasık ağrıları devam😒 D vitamini ve magnezyuma başladım folik asidi kestik çünkü ben gebelik öncesi almaya başlamştm. Sizler ilaç olarak neler kullanıyorsnz cinsiyeti öğrenen var mı bu haftalarda ?