Selufkaa bende liseden beri var. Hatta ameliyatlık. Hem iç hem dış. Ama hemoroid nerdeyse bütün hamilelerde okuyor engel olsa kimsenin doğurmaması lazim diye düşünüyorum. Söyleme gereği duymadım doktoruma. Ama sezeryan ol hemoroid patlar dese bile kabul etmem heralde. Çünkü mesele ıkınmaksa ben şiddetli kabızlık yaşadım o zaman ikinmanin alasini yaşadım ağrısı olur diye dusunuyorum sadece