selvikamile canım benim ilk doğumda 40+4ken (Cuma günü ) kontrole gittim 2 gün sonrası icin çağırdı , Cumartesi sabahı hafiften sancım başladı bol bol yürüdüm evin içinde ve sürekli hurma yedim açılmam olsun diye saat 13:30da hastaneye gittim 6 cm açılmam vardı ,17:40da normal doğumla yavrumu kucağıma aldım 🙏🏼 Darısı basına olsun inşallah dua et bol bol 🙏🏼