Sldaorcn35
23+6 hamileyim.bugün doktora gidip kontrol olduğumda doktorum suyun fazla dedi.acikcasi suana kadar suyu az olan hamile arakadaşlarım oldu fakat bu durumu ilkkez duydum.kizlar bu durumu yasayan var mı???tedirgin oldum.bi doktora daha gidicem.bu konuyla ilgili.kafamda karıstı?😑