SevdaTrkl canım progestan falan vermedi mi ya sana şöyle diyeyim ben 9 haftalığm hemen hemen her hafta oldu kanamam az ama çok yoğun değil ağrımda öyle çok şiddetli değildi progrstan kullanıorm bir müddet daha kullanacağım kısmetse doktor 9 haftaya kadar normal kabul ediorz dedi bu hafta da pembeydi peçeteye silince geçti kahverengiye döndü bazı gebelikte kanama olabiliormş ben de sanırm onlrdanım sağlıkla kucağımıza alalım hayırlısı ile inşallah 🤲🏻 Daha önce düşük hikayem olduğu için doktorm bir takım önlemler aldı bana...