Guldmrts HediyeS Aynen öyle bende alışveriş için cok hevesliyim cinsiyetini öğrenir öğrenmez başlıyacağım 😂
rukiye-02 HediyeS inşallah canım Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla sağlıklı olarak kucağımaza almayı nasip etsin Rabbim kucağımızda koysun 🥰🍀
Ayzaninannesi HediyeS 17den sonra başladım canım iyiki ondan önce bisey almamışım çünkü başta erkek dediler 15 yada 16. Haftada kız dediler 🤣🤣 alsaydım kalacaktı elimde
Seyma55 HediyeS evet son aylar zor oluyor biraz o yüzden erkenden halletmek çok iyi oluyor araştırmaya herşeye fırsat buluyorsun
Seyma55 HediyeS bn ilk kıyafetlerden başladm canm .Sonlara dğru bakım urunlerini aldm .En son kndime alacaklarımı aldm .
17022020 HediyeS 21. Haftamdayım ve yavaş yabaş indirimleri takip ederek alıyorum.Sona bırakacaklarım bakım ürünleri olur tarihlerinden dolayı 🙏🏻
tugcakkn denizadaalpp evet ya bende 34 haftalığım ama daha hala eksik bitmiyor çok zor Allah yardımcımız olsun.insan heves ediyor bide ama dünya para 🙈