HediyeS merhaba canım 🤗
Ben şu an 23 haftalığım cinsiyet öğrenme zamanına yakın başladım ben ufak tefek almaya yani 16 17. Haftalarda bunun sebebi de herşey zamlaniyor ve pahalı oluyor günden güne , indirim yakaladikca kendim içinde pompa göğüs kremi kalkan tarzı şeyleri aldım. Bebek için e bebek ve LCW dan çıtçıtlı zihin şapka agaz bezi eldiven tulum müslim bez tarzı yani ilk doğduğunda kullanabileceğim şeyler aldım şu an ama çok değil yani çok az aldım genel olarak beşik aldım , mama sandalyesi geldi bir tanıdığım dan bebek arabasida kuzenim verdi şu anda çok yavaş bebek için birşeyler almaya devam ediyorum ucuz bulduk a alıyorum hastaneden eve gelince kullanacağım şeyler almaya başladım şimdi zaten bir liste yaptım o listede kileri alıyorum şu an 🙏 ay çok uzun olmuş 😁😁