38Prens38 banada o teşhis kondu israrda protein kaçağı oluyor bunada preeklamsi deniliyor ayni gebelik Zehirlenmesi ama önlem alınırsa hiç problem yok tuzu kes yağı kes ve tansiyona çok ama çok dikkat et 14/9 olmaması lazım gerekiyorsa hastanede yat bir hafta on gün ve bol bol su iç ben 35. Haftaya kadar geldim çok şükür tansiyon her şeyde iyi sadece dua et İnan ve mutlu ol bebeğini düşün ❤️