Umutlubirkadin Kızlar iki ayağımin baş parmağında tırnak batması var ve canım çok yanıyor ! 25+2 haftalık hamileyim ve doktora gitmeye korkuyorum tırnak çekimi oluyormuş ve çok can yakıyormuş ne yapsam geçer ? Sizin de hamilelikte böyle birşey başınıza gelmişmiydi?
Damlamayse_nur Umutlubirkadin bende de çok oluyor ama soğanı pişirip üzerine bastırıyorum intihabi çekiyor sonra ağrısı yatışınca tırnağı kesiyorum. Soğan hafif sıcak olursa baya iyi oluyor.cok geçmiş olsun🤲🏻🤲🏻
Umutlubirkadin Ozican aslında bir ara düşündüm sonra güvenemedim bide ileri boyutta sanırım degiisik bir sıvı geliyor
Mrvrlshn Yapılacak bişey yok canım çekerler ben çektirdim Allah bir daha yaşatmasın tırnak kesme şeklinden dolayı etin içine batıyo Allah yardımcın olsun git yine doktora onun acısını çekmek de çok zor ayakkabı giyince yürüyemezsin acır