Cns_33
Cns_33 bende düşük yaptım doktorum azami 3 ay bekle dedi ben 8 ay bekledim ilk korunmasız ilişkide de hamile kaldım. Hamile kalabilirsin tabiki bunda hiç bir sıkıntı yok önemli olan rahmin ve vücudun kendini tekrar toparlaması. Hamilelik öyle mucize birşey ki hamile kaldığın andan itibaren vücuttaki bütün organların ve hormonların nasıl dans ettiğini ve nasıl bir hızla değişkenlik gösterdiğini gözümüzle görme şansımız olsaydı Acelenin bize faydası değil zararı olduğunu anlardık. Hamilelik esnasında bir kadının vücudu sürekli zirve bir dağa tırmanmışcasına efor harcar der bilim adamları şimdi size şöyle bir soru sormak istiyorum yüksek bi dağa tırmanıp indikten sonra o yorgunlukla yaptığın yemeğinmi daha lezzetli olduğuna inanırsın yoksa dinlenmiş halinle içine sine sine pişirdiğin yemekmi seni daha kendinden emin hissettirir? Herkes düşükten hemen sonra doğurdu diye bizdede aynı şans olmayabilir ( keşke olsa o ayrı mesele ) peki ya o kadar şanslı değilsen ... hayatta pişmanlıklara yer vermek yerine sabretmek daha hayırlı bence karar sizin tabiki herşey gönlünüzce olsun.