Htcakn 33+4 üm bugun ilk kez nst yapıldı 30 dk sürdü 1 tane 75 çıktı bu onemli mi doktorum sorun yok dedi ama yinede evham yaptim
Htcakn Yani yarim saat icinde 1 tane olmasi ve 120nin altinda olmasi iyi mi yarim saat surekli olsa mi dogum sancisi olurdu