Nrmnism yani zordu tabi bide benim doktorum sezaryendeymiş gelmedi baya bi çektim çocuğun çıkması kolaydı tabi ki dikişliyim bide sancıdan çocuğun çıktığını bile hissetmedim ama korkma anlık bişey inşallah sende bir an önce kurtulursun. Kaç haftalık bu arada bebiş