hulyafatmadmr Ben de 6. haftaya girdim normalde kalp atisi icin cuma gunu gel demisti bugun acik kahverengi akintilardan suphelenip doktora gittim. hem igne oldum hem progestan verdi gelmisken kalbe de bakalim dedi. ritmi yakaladi ama ses net gelmedi makineyi sabitleyemiyorum haftaya gel dedi. anlamadim makine mi eski? bir de bakmak icin idrarini yapmadan gel mesanen dolu olsun daha rahat duyariz diyor garip geldi acikcasi