Felipe ayse451634 ben de 20+4 üm hiç kılo almadım demek ki insandan insana değişiyor bazı kendini bilmezler yazıyo imkansız vs nasıl alamamışsınız diye aşırı sinirim bozuldu demek ki kılo da alınıyor alınmıyr da ...
Cananmehmet Tosuncuk24 canım ilk dört ay hiç almamistim hatta cikariyordum sürekli son 1.5 ayda bianda aldım yemedigim halde bide
Tosuncuk24 Cananmehmet değişiyor kişiden kişiye ama ben cok dikkat ettim hiç hamur işi yemedim nerdeyse o yüzden de almadım galiba
Denizincani ayse451634 ewet canim almissin ama takma Sonucta hamilesin 🙃 bende 26. Haftamdayim 55 le hamile kaldm simdi 63 um tum wucut aldim keske sadce gobegim olsaydi yuwarlak top gibi dolaniyorum 😂
Esesen Gozdearslaner almazsın tabi fil mi yiceksin kız😂😂😂 ben de 33.haftadayım yalan yok 7 kilo ile geldim 30 a kadar nerdeyse şimdi 9 kilo dayım. 11 alırım inşallah toplamda. Sen onlara bakıp salma kendini aman ha az ye çeşitli ye. Çocuk her türlü kilo alıyor
Gozdearslaner Esesen cokta yemıyorum canım ama nerden gelıyo bu kılolar bılmem süreklı hareket halındeyım ev temızlıgı yemek bulasık hepsı bende anlamadım gıttı nasıl alıyorum 🙄
Esesen Gozdearslaner vallahi onu ben de anlamıyorum gerçekten akşamları gayet az yiyorum sabah abarttığım oluyor yalan yok ama akşama kadar yemiyorum acıkıyorum da akşam da az yiyorum ama yine alıyorum
Seda_123 ayse451634 25 haftalığım çok yiyorum mide bulantısı yasamadım hiç 10 kilo aldım ama gel gör ki nereme aldım bu kiloyu hiç şişkinliğim yok bacaklarımın kalınlığı aynı bi çıkan karnım var karnımda cok büyük degil bide göğüslerim büyüdü 🤣🤣 Banane diyorum artık ne kadar alırsam alayım takmıyorum valla
Dilara1234 Fasulyem22 Ben sezeryan olmuştum yarısı değil ama 10 kilo gitmişti ama bazı kadınlar vardı sanki hala o bebek içindeydi bünye meselesi
SuleDoruk ayse451634 18+1'im 1,5 kilo aldım. Eşime göre hiç beslenmiyormuşum da ondan 😅 bana göre de zararlı şeyler tüketmiyorum. Üstelik karnım da hiç yok. Bilmeyenler hala hamile olduğumu anlamıyor😅 Yani demek istediğim zararlı şeyler tüketmeyin. Karbonhidratı min. Seviyede tüketin. Arada ki farkı göreceksiniz o zman 🤗
Mugge_1 ayse451634 canım istersen 40 kilo al hiç dert etme. Ben 30 haftalığım 68 ile hamile kaldım şuan 80 kiloyum yani 12 kiloyu güzelce aldım ama hiç pişman değilim son iki ayımda da bi 6-7 kilo daha alırım diyorum. Tartıya her çıktıpımda gram gram artıyor ama olsun nasılsa zayıflanıyor. kafana takıp stres olma canım bebişinide üzme annesi. Sen her halinle eminim güzelsindir :)
gezentianne ayse451634 Canım hamilelikte tek şişiren şey ekmekkk ben diyetisyene gidiyorum ekmeği sadece sabah tüketiyorum öğle ve akşam yok çok acıkırsam bir parça akşam yemeğiyle o kadar 77 ile hamile kaldım 21. haftam hala 77 yim