Drryy çok haklısınız hepsi bana kalıyor bu kiloların. hemşire, ilk beş ay bebek daha çok senin depondan tüketir. Aldığın kilolar aslında bebeğe değil sana gidiyor diye uyardı beni. İştah açılınca boşverip ihmal ettim. Bebeğimde bi hafta önden gidiyor biraz iri bi bebekmiş. Belki obez olmasına neden olacağım çocuğumun 😭