yanal Bilen varsa yazsin lutfen 39 haftalik olduk kasik agrilarim cati agrilarim oluyor geceleri cok fazla gece gunduz karnimda sertlik ve toplanma oluyor agri olmuyor karnimda ama surekli biyerde toplaniyor her hafta hastnye gdyorm sanci cikmadi normal dedi doktor yasayan var mi bu duuruumu😑
Zlmdemir yanal benim doktorum sertleşme 10 dkka ya düştümü gel demişti.günde 8 10 kere olabilir ama süreyi tut demişti.
yanal Zlmdemir benim surekli oluyoor geceleri cook oluyor anliyamadm doktora syledgm zamanda olur demisti 😑
Damlakadir10 Ben anlayamadım bebek bir yere toplandığı zaman Sancı olmuş oluyor nts ye girmedin mi benim de öyle oluyor ama sürekli değil ki 33 haftalıktan beri hatta sancılarım çıktı doktor erken dogım olabilir dedi suan 35 haftalığım ve yarın kontrolüm var
yanal Damlakadir10 3 haftadir haftalik kontroller gidiyorum nst hep iyi cikiyor sancimin olmadigi soyleniyor ve ultrasonda iyi cikiyor bende anlamadm oyuzden sormak istedim
Secilcan Merhaba bahsettiğiniz durum bende de oluyor.38+2 oldum fakat ağrı ya da sancı yok ama karnım sertleşiyor.Doktora sorduğumda normal artık vücudun kendini Doğuma hazırlıyor demişti.Bu arada benim de nst lerimde hiç bir sorun çıkmıyor.
yanal Merhaba 😊benimde sadece catimda agri oluyor geceleri ama karnimda sertlesme oldgu zaman agri vs olmuyor her hafta kontrole gidiyorum sancida cikmadi Rabbim yardmcmiz olsn son zamanlar byle oluyor glba