Ryhnylmz be de iki gündür boyleyim acile gittim dogum haneye gönderdiler ultrasonda bebek iyi dedi idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi yarın ikili test sonucunu almaya gidecekdim sıra alim muayenede olurm dedim ama randevu almadım ve suriyeliler kadın dogum bolumu ile dolu bilmiyorum duruma göre hareket edicem