Eseenn Kız bebek için şu yönden sakıncalı; idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Kız bebekler bu enfeksiyona çok açık oldukları için ıslak mendil kullanımı tetikleyebilir. Kızım 3 aylık oldu. Doğduğunda bebek temizleme pamuğu kullandım ilk ay. Sonra ıslak mendile geçmiştim. İdrar yolu enfeksiyonumuz oldu. Doktorumuz ıslak mendil mi kullanıyorsun dedi hemen. Bu yüzden şuan ıslak mendil kullanamıyoruz. Eğer kullanıcaksanızda temizlerken çok çok dikkat etmelisiniz.aşağıdan yukarı değil yukarıdan aşağı silin ve saf sulu kokusuzıslak mendil alın. Slepyy iyi dedi doktorumuz bu ayki kontrolümüzde istersen kullan dedi bakalım şimdi Slepyy almaya karar verdim bende.