Neslihanbew Asfnags hayırlı olsun ne kadar güzel benim de bir kızım olucak ALLAHIN izniyle ALLAH sağ sağlim kavuştursun inşallah Hepimizi ☺️
nilaylaylaylay Ne kadarda mutlu olmuşsunnnn 😄 kuzum sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah ne diyelim 🤗
Yazey Asfnags şimdi biz ne demek istediğinizi anlamadık yani ben anlamadım kızım olacakmış derken erkek mi bekliyordunz da değişti cinsiyeti ben anlamadım
samirsat Tugce22 bnde 15 haftalık oldum aynı gidiyoruz önceden soylendimi yeni mi belli oldu bnm 13 te kiz dendi erken mi die takildimda 2 hafta sinra tekrar gidicem ins değişmez
mmrv Asfnags yazı dilinde emoji koymayinca bu gibi durumlarda yanls anlasilmalar olabiliyo.. yorum da yapmadan sadece kizim olacakms diyince sevindiniz mi uzuldunuz mu anlayamadik.