Tgbanne canım bende Perşembe günü doktordaydım bebek baş aşagı dedi ve baya aşagı inmiş dedi kiiii benimde karnım aşagıdaydı.inşallah gününde gelirler saglıkla.bu arada 34 olduk bizde ve doktorum her hafta çağırdı.2 hafta bir demişti ilk başta bebek aşagıda olunca haftalık gel dedi.