hulyagmurat Can bartu mükemmel olmuş bi Fenerbahçeli olarak yorum yazmadan edemedim sağlıkla doğsun paşa 💛💙 Ama bartu can kafanı karıştırmasın diğeri daha güzel
lifewater87 Gulcezeren harikaymis benim de oglumun adi Bartu ikincisi de erkek olacak Can istedi ailem biz de ailecek fenerliyiz ama kendi adim Cansu hem Bartu hem Can kendi adimi çağrıştırıyor diye ben istemedim esime haksizlik olmasin artik diye 🤭🤭
Gulcezeren lifewater87 Niye haksızlık olsunn kiii ne kadar güzel isminize yakın olması bende hep öyle istemiştim ama adıma uygun isim bulamadım ne yazıkki
Sysesra lifewater87 Bartu oğlunun huyu suyu nasıl bende Bartu koymak istiyorumda ismin verdiği enerjiye inanıyorum😍
lifewater87 Gulcezeren ne biliyim iste yoksa esim de demisti Cansu Bartu Can Hep bana hep bana gibi geldi bana sonra Bartu gibi ozturkce bir isim buldum Barkın hem abisine uygun oldu boylelikle bnm de icime daha cok sindi
Kader12 Gulcezeren Fenerbahçe tesisleri geldi aklıma canım. Bende çok sevdim gayet klass bir isim beğendimm