Momofboss ben hastane çıkışı aldım iki tane biri 10 lu biri 5li ikisinide düz beyaz aldım gayet memnunum yıkadıktan sonra falan hiç deforme olmadı yumuşacık kumaşı var bir kaç tane de alt üst takım aldım onlar da çok güzel rengi falan yıkadıktan sonra solmadi