Herkese merhaba bebeğim 2.5 hafta önde şu anda hamileliğim başından beride 1 haftayla 3 hafta arası önde giderek büyüdük 25. Haftaya kadar geldik son kontrolümde son 1 ay sürekli ntsye gireceksin dedi doktor bu süreci yaşayan var mı nasıl oluyor her gün mü gidiliyor daha vakit var diye Çok sorgulamadım durumu yaşayan var mı?