KubraF Kanımda crp 99 çıktı. 6 tane antibiyotik iğne kullandım. 1.22 ye indi. Bir hafta sonra 1.58 e çıktı. Yine 6 tane iğne verdi. Bu rakamlar normal mi iğne olmam gerekli mi artık ilaç kullanmak istemiyorum 😥
yetimkelebekk-23 KubraF benim 107 ye kadar çıkmıştı 4 gün serumlarla hastanede yattım doğumu tetikliyor ne yazık ki 😔