haklisinesracim Kızlar 20 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim iyilesti artık ağrı acı yok. Dikişlerim doktor alıcak mı yoksa orda kalcak mi hep bilmiyorum. Doktora gittigimde çok kalabalıktı başı soramadım aklıma gelmedi doktor dikişlerin iyileşmiş rahmin de kendini toplamış sıkıntın yok dedi. Nolcak şimdi o dikişlere