198932 Selam anne adayları 😊🤗 gebelikte 6.ayimdayim .şuan göbek çatlaklarını önlemek için herhangi bişey kullanmıyorum.suan sıkıntı yok gibi.sizce kullanmalı mıyım?ve ne kullanmamı önerirsiniz? zeytinyağı diyen çok kişi var ama göbekte tüylenme yapar diye korkuyorum çünkü hamile olduğumdan beri epey tüylenme oldu.
Gagacim 198932 mustela çatlak önleyici çoğunlukla da Hindistan cevizi yağı kullanıyorum benim hiç çatlağım yoktu doğumdan sonra bi baktım kalçamın yan tarafları hep çatlamış mustela olan çatlaklarıma bile iyi geldi
Dilruba_FatihinAnnesi 12.-13. Haftadan beri kullanıyorum. Daha çatlak oluşmadı ama nemli kalırsa daha iyi olacağını söyleyenler oldu. Dr. da sordum kremler yerine yağ kullanmamı. Elmayağı ile badem yapımı karıştırıp kullanıyorum. Birde hakiki zeytinyağı
198932 Dilruba_FatihinAnnesi badem yağı içinde çok tüy yapıyor diyorlar o yüzden pek istemedim onu kullanmak ama zeytinyağını düşünüyorum bnde tüy yapmıyorsa
198932 Gagacim mustelayi duymamıştım hiç dusunebilirim iyi geliyorsa şuan benimde yok hiç bende önlem için düşünüyorum
Hatice_mustafa 198932 198932 Canim onu araştırmadım ama çevremdeki insanlardan hep bunu duydum catlaklarim var 15 + 4 bende bunu aldım bugün
Dilruba_FatihinAnnesi 198932 2 güne bir kullanıyorum ama tüylenme olmadı. Bi de aynısefa yağı buldum onu kullanıyorum.