Bernaaaq Meraba arkadaslar doktorum folic 1 verdi ve sabah 1tane kullandim. Ve bitti agustos adeet oldum ve suan adet gecikti 9gun oldu haptan dolayimidir sizde bunu kullanip hamile kalan varm yardimci olursaniz sevinirimm..
Hayat16 Bernaaaq folic Asit hapi , vucudu etkiliyor ,hamilelik donemi ve oncesinde de kullaniliyor. Vucudunda eksiklik olup, hamilelikle iliskisi olmayanlarda kullaniyor. Siz tam neyi ogrenmek istiyorsunuz ?
Hayat16 Bernaaaq bu ya da herhangi bir ilac hamile birakmak Zaten . Yani vitamin, mineral vs. eksilik varsa onu giderir.
SedaveSusam Bernaaaq canım bu ilaç değil bu bir takviye gıda bebek gelişimi için kullanılması gerekir planlı gebeliklerde hamile kalmadan 3 ay önce kullanmak gerekir ilaç olmadığı için adet gecikmesi yapmaz hamile kalmanıza yardımcı değildir bebeğin gelişiminde takviye olması için kullanılır. Geciktiysen mutlaka bi test yap
Bernaaaq Bernayksl Aktif FOLİC-1 TABLET benimkisi eczaneden aldik seri 30luk tabletlerden sabah ak tok fark etmez 1tanr kullan dedi ve bitirdim.
Bernayksl Bernaaaq onunla hamile kalma olasiligin oluyor bende onu kullandım ara sıra öyle fazla kullanmadım hamileyim şu an
Freshmom Bernaaaq Aktif folik bende kullandım çok güzel bir takviye bitti benimki de vitamin ve demir takviyesine geçtim 3 ayligim
Bernaaaq Hayat16 hamilelik icin gittim doktoruma kendisi bunu verdi aslinda herseyim tam saglikli cikti eksiklik yok .
Bernaaaq Hayat16 ve kullandigim gunden beri bu yana kasık agrılarim. Cogaldi alttan baskı yapıyor idrara cok sklkta gidiyorum..nrmlde bu sekilde olmam. .
Bernaaaq Bernayksl bakalim cok istiyoruz alh izin verirsee tabiki de. . Adet falan olmayinca bi umit ediyor insan ilacida bitirince simdi herseyden kestim kendimi . Hamilemiyim acaba diye 😀
Freshmom Bernaaaq amin canım inşallah hepimizin ki sağlıkla gelsin 12 haftam doldu bıraktım suan vitamin ve demir ilacı kullanıyorum