madl41
Merhaba Güzel Anneler 🌸
33+2 haftalık hamileyim. Her hafta farklı bir sorunla karşılaşıyorum. Tam birini atlatıyorum hoppa yeni bir sorun çıkıyor. Yeni sorunum 2-3 gecedir ortaya çıkan kaşıntı🥺 Kan tahlillerimde karaciğer ve böbrek temiz gözüküyor ama 3 gecedir kaşıntıdan uyuyamıyorum. Duş alıyorum , krem ve kolonya sürüyorum ama bir türlü geçmiyor . Acaba böyle birşey başına gelen var mı ? Kaşıntıya Siz Nasıl çözüm buldunuz